Photography blog about Oslo, the city we love

Sunday, March 28, 2010

Skitur i Nordmarka

På vei til Ullevålseter fra Songsvann, den mest populære og trafikerte strekningen i Nordmarka tør jeg påstå!


"Riktig" skiantrekk; anorakk og nikkers. :)


Fin stemning i skumringstimene, heldigvis er det også lysløype her.

Løypebeskrivelse: Songsvann - Ullevålseter

Ta deg en kakao og en hvil i bakken på Ullevålseter
Tel: 22 14 35 58, www.ullevalseter.no
Åpningstider: Tir-Søn 09-17, man stengt


Vinteren er en fin tid, men de fleste er vel glad det nå går mot vår og lysere tider. Hvilken er din favorittårstid i Oslo?

4 comments:

  1. Så du er en av de som skal ha det mest (også) ut av vinteren - og til og med ulastelig antrukket :-)

    Favorittårstid: Alle 4! Jeg mener, det er jo det som er det herlige med Oslo & Norge! Jeg har noen favorittsteder for dette:
    1: Frognerparken: Like flott og forskjellig 4 ganger i året!
    2: Veritasstranda samt Huk eller Kalvøya: Hvor ellers i verden kan du sitte (godt påkledd!) på en benk i -20 og nyte sol -oppgang eller nedgang - og 6 måneder etter (om noe tidligere på morgenen eller senere på kvelden), nyte den samme utsikten (uten en tråd)?

    ReplyDelete
  2. Helt enig Renny! Takk for fin kommentar. Alle årstidene kan nytes på sin måte i Oslo. Det er jo også noe av det fine med Norge og Oslo, at vi har alle disse årstidene :)

    ReplyDelete
  3. Hva med antrekk fra Swix og Bjørn Dæhlie da? ;)

    ReplyDelete
  4. Kanskje ikke like stilig med Swix og Bjørn Dæhlie? Eller? :)Selv om det helt sikkert er mer praktisk og behagelig!
    Jeg stemmer for "orginal"-antrekket.
    Men jeg har nok selv gått litt mer over til den vann- og vindtette Bergans jakken og buksen min den siste tiden...

    ReplyDelete

Copyright

©copyright OsloPhotoBlog 2010. Contact: tinekb@hotmail.com